Nieuwjaarswandeling 2019

Nieuwjaars-wandeling 2019

Op Zondag 20 januari 2019 gaan we weer wandelen tijdens onze jaarlijkse nieuwjaars- wandeling. Dit jaar in Lage Vuursche.
We verzamelen vanaf 10.30 bij Theehuis T’ Hooge Erf aan de Hooge Vuurseweg 11 te lage Vuursche.
De wandeling start om 11.00 uur. Er mag door de honden op een groot gedeelte van de route lekker los gelopen worden, dus pret gegarandeerd. Voor de jonkies of juist ouder honden kan er een kortere route gelopen worden, kortom voor ieder wat wils.
Graag aanmelden voor deze wandeling op onderstaand mail adres .
activiteiten@hovawartrasvereninignederland.nl
Graag het aantal wandelaars, honden, de leeftijd en geslacht van de honden vermelden. Kosten voor deze wandeling zijn € 3,00 pp. U ontvangt van ons een kopje thee of koffie en tijdens de wandeling een versnapering .Eventuele lunch na de wandeling is voor eigen kosten. Honden zijn toegestaan in het Theehuis.
We hopen weer op een grote opkomst, tot ziens op zondag 20 Januari 2019 in Lage Vuursche

De evenementencommissie zit natuurlijk niet stil en is verder bezig met de organisatie Happy Hovi Day en de clubmatch. Heeft U nog leuke ideeën voor een evenement, laat het ons dan via bovenstaand mail adres weten ! Rest ons nog om jullie  al het goeds voor mens en dier in 2019 te wensen!!

de evenementencommissie

Cristel en Jack

Gegevens eigenaar

• Inschrijfgeld is voor leden € 5,00 en voor niet leden € 6,00 U kunt dit op de dag zelf betalen. Wij willen u er op wijzen dat deelname aan dit evenement geheel voor eigen risico is. De HRN is niet aansprakelijk voor welk letsel of schade dan ook van deelnemers of betrokken derden.

Verification