Fabio van de Papenheuvel

De zwart/blonde Fabio van de Papenheuvel, met roepnaam Duvan, is geboren op 17 juli 2016 in Afferden, Limburg.

Duvan is een heerlijke hond; een Hovawart volgens het boekje. Een prachtig dier, zowel qua bouw, beweging, uiterlijk, als gedrag. Hij is bij ons echt een gezinslid ; hij is heel trouw, lief en respectvol naar de mensen in ons gezin en rustig in huis. Duvan is erg sociaal naar mensen toe en zal je vriendelijk en blij begroeten. Hij gaat graag met mij op pad voor een wandeling, training en show. Hij heeft gevoel voor humor, speelt en werkt graag, zijn buitdrift is fantastisch. Zijn temperament is rustig en hij is zelfzeker en zelfstandig. Naar andere honden is zijn communicatie duidelijk en eerlijk.
Nu zijn kwaliteiten door verschillende keurmeesters zijn bevestigd in prachtige rapporten, heb ik besloten om hem beschikbaar te stellen voor de fokkerij.

Voor meer informatie kunt u mij mailen op onderstaand email adres :
Anja van Bokhoven
Email: sjhuiskes@planet.nl

Voor zijn stamboom met veel foto’s en informatie over de gezondheidsonderzoeken van de lijnen waaruit Duvan stamt, verwijs ik u ook graag naar : working-dog

Fabio van de PapenheuvelHoogte: 67 cm
Gewicht: 38 kg