Links

Links voor mensen die zich interesseren voor de Hovawart of de kynologie in het algemeen  via deze komt U op interessante pagina’s.
Deze leiden U naar verschillende Hovawartrasverenigingen en belangenverenigingen  die betrekking hebben op de kynologie.
Mocht U van mening zijn dat er nog meer bij zouden moeten, kunt U ons dat natuurlijk laten weten. Wij kijken dan of het inderdaad in het belang is van de Hovawart en/of kynologie.
Met de rasverenigingen die U hier vind werken wij samen in ons fokprogramma. Wij zoeken steeds naar nieuwe mogelijkheden om ons ras te verbeteren. Hier hoort ook samenwerking bij.

RZV logohzd-logo    HCGB    oostenrijkse hovawartclub   IHF logo     Raad van beheer     KVN LOGO