Gezocht

Gezocht ???

Ja er zijn ook mensen die bewust naar een herplaatser zoeken. Meestal zijn het mensen die al een Hovawart gehad hebben.
Er kunnen verschillende redenen zijn om een herplaatser te willen. Dit kan zijn omdat men geen tijd, zin,kennis heeft om een pup op te voeden. Of dat men een oudere hond ook nog een kans wil geven. Ook het aangaan van een uitdaging om een Hovawart met een rugzakje te helpen is een veel voorkomend argument.
Wij als HRN zijn natuur heel blij met deze mensen en zullen er dan ook alles aan doen om ze te helpen met de zoektocht. Op onze site vind U informatie over herplaatsers

Voor ons maakt het niet uit waar de hovawart vandaan komt. Wij hebben connecties in het binnen en buitenland. Wij zijn wel gebonden aan het feit dat de Hovawart een officiële FCI stamboom moet hebben omdat wij anders niets kunnen uitzoeken. Nu zult U denken wat als we de Hovawart hebben is dan de hulp over? Nee als U lid bent van onze vereniging zullen wij U blijven helpen. Maar let wel het is de verantwoording van degenen die de Hovawart op neemt om er alles aan te doen wat nodig is.