Redactiecommissie

Binnen deze redactiecommissie zitten een aantal mensen, die gezamenlijk u willen voorzien van nuttige en interessante informatie m.b.t. de Hovawart Rasvereniging Nederland. Maar vooral voor het ras hovawart. Zij doen dit in de vorm van een digitaal clubblad, dat meermaals per jaar aan alle leden zal worden toegestuurd.

Voor dit digitale clubblad zijn uiteraard ook informatie en foto's vanuit de leden van harte welkom. In het "blad" zult u ook voorzien worden van info m.b.t de fokkerij en gezondheid van onze hovawarts.
Heeft U als lid maar ook als niet lid informatie die van belang is voor de Hovawart laat ons het dan weten

U Kunt dit doen via  het onderstaande formulier of via redactie@hovawartrasverenigingnederland.nl

velden met * zijn verplicht