Happy Hovi Day 2024

Hallo Hovawart liefhebbers

Op zondag 14 april 2024 is er weer een gezellige Happy Hovi Day.

Een wat?? Ja ja, u leest het goed een Happy Hovi Day! Bent u net als wij helemaal happy met uw hovawart dan is dit de perfecte manier om samen met uw hovawart en andere hovawart bezitters een geweldige dag te beleven. Een dag helemaal in het teken van onze viervoeters met veel gezelligheid en een sportief tintje.

Deze dag is voor iedereen toegankelijk die een hovawart heeft, lid van de HRN, of van welke andere rasvereniging dan ook, of helemaal geen lid, iedereen is welkom. In een ongedwongen sfeer zal er in groepen een parcours afgelegd worden. U wordt naar gelang de leeftijd van uw hond ingedeeld in een groep. Deze groep zal de hele dag door samen de diverse leerzame en hilarische spellen spelen.

Denkt u na het lezen van bovenstaande tekst, he, dat lijkt ons wel iets, schrijf je dan in voor deze gezellige dag. Inschrijven kan tot 30 maart 2024.

Kosten voor deze dag bedragen €5,00 per hond voor HRN leden en € 7,50 per hond voor niet-leden.

De Happy Hovi Day wordt gehouden op het mooie terrein van Hondenschool De Peelhorst gelegen aan de Struiken 1 te Maasbree. Er is daar een kantine aanwezig waar onze hovawarts natuurlijk ook welkom zijn.

Wat dient u, buiten uw hovawart en goede humeur, mee te nemen, een favoriet speeltje van uw hond en een door u gedragen sok of zakdoek en een honden lijn.

Wij hopen natuurlijk op een grote opkomst, dus tot zondag 14 april 2024.

Vriendelijke groeten

Namens de evenementencommissie

Christel Janssen

Gegevens eigenaar

• Inschrijfgeld is voor leden € 5,00 en voor niet leden € 7,50 per hond. Inschrijfgeld graag overmaken voor 30 maart 2024 op rekeningnummer NL26 RABO 014 23 43 692 tnv Hovawart Rasvereniging Nederland onder vermelding van de naam hond en eigenaar. Inschrijving sluit op 30 maart 2024. Wij willen u er op wijzen dat deelname aan dit evenement geheel voor eigen risico is, de HRN is niet aansprakelijk voor welk letsel of schade dan ook aan mens, dier of materialen.

Verification

Keuring HRN 2016