Geboren

Nesten geboren

Via deze pagina kunt u zien welke nesten er de afgelopen tijd gefokt zijn. We zijn nog een relatief kleine vereniging en fokken ook niet grootschalig. Onze wens is niet om kwantiteit te fokken, maar kwaliteit te fokken. In 2015 zijn de eerste twee nesten geboren binnen onze vereniging bij twee verschillende fokkers.

17 juni 2022

Donderdag 17 juni is Meegan (Cwynns Quilla Meegan van Laag Laren) bevallen van 8 mooie Hovawarts!
5 reutjes en 3 teefjes; allemaal zwartblond!

Meegan en de pups doen het erg goed.

Volg de ontwikkelingen op de website van Gwynnaeths Hovawarts.

21 februari 2021

Zondag avond 21 februari zijn na een vlotte bevalling 6 mooie Hovawart dametjes geboren. Allemaal zwart-blond.
Charlie gedraagt zich als een super moeder en ook alle pups doen het goed. Ze hebben allemaal mooie geboorte gewichten en zijn zeer tevreden.
Wij zijn ontzettend trots op Charlie!

Alle belevenissen zijn te lezen in het Dagboek A-nest op de website van de Hovawart Kennel van Bree's Stolp.

11 april 2020

ONZE AATJES ZIJN GEBOREN!!!

Zaterdag nacht 11 april is onze Jolly een trotse moeder geworden van 11 kern gezonde prachtige puppies.

Wij zijn gezegend met 8 jongens waar van 7 Black and Tan en 1 blonde,
en 3 meisjes waar van 2 Black and Tan zijn en 1 blonde dasme als een kers op de taart.

Mama en de kindjes doen het heel goed.

Jolly doet het alles zelf, wij zijn enorm trots op haar!

Met ons gaat het ook goed... ondanks het slaapgebrek 🙂

Liefs
Familie Vaessen